ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Discutie cu renumitul apicultor Dan Puisoru despre "Bio Stup - Ioan Ursu"

Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" - prof. Ioan URSU - DETALII AICI

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Urmariti-ma si pe Twitter
Filme de apicultura si pe PROFUL ONLINE TV
Dragilor,
Cu ocazia unei intalniri cu domnul Dr. Ing. Cristinel Sonea - director general adjunct al Agentiei Nationale pentru Ameliorare si Reproductie in Zootehnie caruia ii multumesc, unde doream sa prezint Bio Stupul, am avut bucuria de a ma intalni cu domnul Dan Puisorul - ApisPuisoru, presedintele AAPAR si un foarte bun apicultor din Romania. In acest fel am avut ocazia unica de a purta o discutie pe indelete despre "Bio Stup - Ioan Ursu" si apicultura in general, la un nivel tehnic ridicat si placut. Sper ca aceasta discutie sa ajute pe multi dintre dumneavoastra si in special pe cei care sunt la inceput de drum in aceasta frumasa si veche indeletnicire care este stuparitul. Va doresc vizionare placuta si utila! Filmat pe 14 Ianuarie 2013.

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed: http://feeds.feedburner.com/ApiculuraOnline-ProfIoanUrsuTel0722786515

Delivered by FeedBurner

9 comentarii:

Anonim spunea...

Va multumim foarte mult pentru acest film....si sa nu uitam ca este important sa fim uniti , sa ne ajutam unii pe altii cu informatie astfel incat sa fim o forta si in plan european...pentru ca in curand vor veni sa cumpere de la noi .....si daca stupul este competitiv atat bio cat si intensiv , trebuie promovat astfel crescand performanta si calitatea in toata tara rapid si comunicarea va fi mai usoara.Sa ne ajute Dumnezeu.
Alexandru

Anonim spunea...

Frumos, pasionant, multa informatie si bineinteles multa munca in spatele realizarii acestui film. N-am crezut ca se poate realiza un astfel de film despre ceva nou cu problematica antica si de demult. Stimez ,,carcotasii" constructivi. Felicitari dvs stimati domni! Murphy spunea:,,Tehnologia este dominata de doua tipuri de oameni:a) cei care inteleg ceea ce conduc; b) cei care conduc ceea ce nu inteleg".
Totoescu Petru

Anonim spunea...

Foarte interesant acest film.

Am aicea cateva filme despre albine,am adunat tot ce mi sa parut interesant de pe youtube.

https://www.youtube.com/view_all_playlists

Anonim spunea...

Link-ul de pe youtube nu e complet. Trebuie sa specificati si user name-ul dvs. Am aprecia daca ati lasa si un nume. Multumim.
--
cristi - Blog Admin

Anonim spunea...

A da asa trebuia:
https://www.youtube.com/user/BioHoneyBeeFarm?feature=mhee

Ioan Olaru spunea...

Am văzut și eu acest filmuleț și nu pot să nu specific ceva despre apicultori și mai ales cei din românia , am fost înscris pe un forum de discuții pe teme apicole ,oricât vroiam să port o discuție eram luat în derâs, mam enervat și iam lăsat baltă iar în acest moment acel site se pare că este închis.
Probleme vor fi în apicultură atâta timp ( mă refer la filmuleț) cât unii apicultori au impresia că dețin monopol asupra albinei , am discutat online cu apicultori de elită care dețin mii de stupi , după părerea mea fac apicultură industrială aflând că am 2 famili de albine și povestind în ce fel îi cresc eu am primit un răspuns simplu, de ce să își bată capul cu pierderea a o sută de familii că doar oricum îi rămân destui. Acești apicultori cică sânt de elită și profesioniști, părerea mea este că nau nici o treabă cu această îndeletnicire ei urmăresc doar singurul scop afacerea în sine.
Eu personal mai am o nelămurire sânt atîția oameni care lear plăcea să se ocupe de această meserie de ce acești apicultori de elită stau sau au stat ascunși.
Eu unul mă bucur că a apărut domnul profesor și cu toată dragostea lui pentru albine nea înpărtășit viața acestor albine viețuitoare ale naturi care sincer să fiu greu rezistă fără dragoste.
Acum am și eu o întrebare de ce mai e mirarea cu problemele în apicultură fiindcă în afară de vreme altă piedică de a crește albine nu este acum avem pe domnul profesor cu lecțiile online avem stupul dânsului care oricât de sărac să fi tot poți să iei unul și totuși sânt probleme, ce fel de probleme eu zic că singura problemă este voința fiecărui dintre noi de a face ceva și este destul de simplu inportant este să vrem numai bine Ioan de la COVASNA

Anonim spunea...

super comentariul , asa este unii fac o afacere , dau de banii ( de la sute de familii de albine ) si asa cum mi-a spus-o un nene apicultor cu vechime de multi ani .... vreau sa spun ca pe la 42 s-a lasat de serviciu , acum este la virsta pensionarii si traieste de pe urma acestei indeletniciri , cu sotia si 2 copii la facultate , si asa mai departe - la cei cu vechime , intervine NEGLIJENTA . Va vine sa credeti ????????? Claudiu Pirvutu

Daniel-Mures spunea...

Foarte interesant,dar daca ai si ceva experienta iti dai seama ca acesti oameni chiar au facut ceva ff.bun si in ,,citeva cuvinte,, au spus lucruri observate in ani de experiente unele mai mult sau mai putin placute! Va multumim si sa ne auzim numai de bine! Sanatate si continuati tot asa!

Anonim spunea...

foarte util acest filmulet, va multumim, insa ar trebui sa alegeti cu mai multa atentie cameramanul pentru ca mereu distrage atentia de la subiect, ori cu telefoane care suna intruna, ori cu comentarii sau intrebari lipsite de sens. Asta arata lipsa lui de respect fata de dv care incercati cu toata dragostea sa furnizati cat mai efficient informatiile si dezinteresul fata de apicultura..

Trimiteți un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU