ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Apicultura video - Asamblarea Bio Stupului prof. URSU de catre constr. Viorel de la Radauti

Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" - prof. Ioan URSU - DETALII AICI

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Urmariti-ma si pe Twitter
Filme de apicultura si pe PROFUL ONLINE TV
Am ajuns la atelierul constructorului Bio Stupului inventat de mine si ne-am gandit sa facem impreuna un film in care sa aratam cum se monteaza acest stup - versiunea pe vatra. Pentru a fi mai eficient la transport, constructorul a modularizat stupul astfel incat asamblarea lui sa fie cat mai usoara. Am asistat si eu la acest proces si pe masura ce stupul "prindea viata", am oferit si explicatii de utilizare. Filmat pe 24 Septembrie 2011.

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed: http://feeds.feedburner.com/ApiculuraOnline-ProfIoanUrsuTel0722786515

Delivered by FeedBurner

3 comentarii:

Anonim spunea...

Domnule profesor şi Cristi dragule, vă scriu după acest ultim film făcut la Viorel din Rădăuţi Suceava, cu regretul că n-am ştiut şi
n-am ajuns şi eu acolo să întlnesc iubitul nostru pedagog şi om de omenie. Sper că a citit primul meu comentariu şi poezia despre ,,ursul meşter la albine". Dacă îi place, o să mai scriu şi altele.Îi mulţumesc iar şi iar pentrtu tot ce-am îvăţat de la dmnealui. Urmăresc tot ce spune şi face, am cumpărat un stup şi expiermentez iarna asta ,,trei în unul".Vă apreciez sincer şi vă doresc multă snătate cu împliniri în tot ce doriţi. Crtisti, te rog, trimite-mi poezia ,,Ursul meşter la albine". Fiica mea a sters-o şi nu am ciorna. Cu mulţumiri anticipate, Ionel Davidiuc de la Dragomirna, Suceava.

Anonim spunea...

domnule profesor am vazut ca aveti nenumerate filmari pe youtube in care vb despre cresterea albinelor,dar in nici unul nu am vazut un TABEL CU DATA a lucrarilor pe care le faceti in cursul unui an apicol ,cate tratamente si de care si la ce data,hranirea stimularea cu sirop etc.,pt persoanele care vor sa se apuce de cresterea albinelor ,pt ca zic eu omul ar percepe mult mai usor,pt. ca apicultura este foarte complexa la nivel de incepator.Cu stima si respect Elvis.Si sincer imi pare foarte rau pt ce ati patit cu stupina cu acel individ care va capturato nici nu vreau s-ai zic numele.

Ioan Olaru spunea...

Apicultura nu se poate lua după o dată anume ia este o unitate biollogică fiecare familie are comportament mai aparte , la unele famili stimularea le face bine la altele rău , tratamentele se fac după nevoia familiilor de albine sunt cazuri în care tratamentul nu este obligatoriu , sau este cazul în care anumite familii au nevoie de altfel de tratamente și cazurile sunt multe de acea nu se poate face un tabel exact dar sunt înpărțite ca , lucrări de primăvară , vară, toamnă și iarnă la fel veți găsi și în manualele apicole ,

Trimiteți un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU