ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Stupul Bio inventat de prof. Ioan Ursu lupta natural impotriva varozei si multe altele

Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" - prof. Ioan URSU - DETALII AICI

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Urmariti-ma si pe Twitter
Filme de apicultura si pe PROFUL ONLINE TV
Prof. Ioan Ursu prezinta la stupina proprie ultimul model de stup anti varoza si miere bio.


Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed: http://feeds.feedburner.com/ApiculuraOnline-ProfIoanUrsuTel0722786515

Delivered by FeedBurner

17 comentarii:

pelerin spunea...

Bravo, felicitari pentru inventie. Si pe mine ma bate gandul sa ma apuc de apicultura :) Poate o sa va contactez pentru sfaturi, si, cine stie, o colaborare, domnule profesor.
Mult succes!!!

Gabi Ionescu spunea...

Foarte interesant acest model de stup pe care imi doresc sa-l experimentez la Cosoveni, la 10 km de Craiova. Deja contactindu-va, am inteles ca pentru stuparitul stationar, fanta pentru matca buzunarasului din spate se va aplica pe lateral cu gaura de pet de rigoare...gaura frontala si fund dublu fiind valabila numai pentru stuparitul pastoral...
Daca reusiti sa organizati o retea de distributie a acestui model, va rog sa postati pe site...Multumesc !
Adresa mea de e-mail este gionescuro@yahoo.com din Craiova (Cosoveni)

prof. Ioan URSU (Google: proful online) spunea...

Ati inteles corect cum este cu stupul stationar. Eu din primavara aceasta am dotat un pavilion cu noul tip de stup si pe zi ce trece ii descoper noi utilitati si virtuti. Este fenomenal. Am postat si postez in continuare filmulete cu diferite activitati legate de acest tip de stup pentru a demonstra practic aceste lucruri.

Imi doresc sa intru in contact cu cineva care ar putea produce acest tip nou de stup sub licenta mea. Deocamdata financiar vorbind sunt destul de stramtorat dar sa speram ca va trece aceasta criza cat de curand.

Anonim spunea...

Pentru dvs , am creat un DVD cu filmuletele pe care le-ati prezentat care se vrea sa fie o matrita (incepind cu stupul BIO) intr-o anumita ordine pentru prezentare-publicitate in scopul atragerii potentialului investitor. Nu sunt de meserie in publicitate si nu am experienta in apicultura deci e posibil sa nu fie chiar ordinea corecta. Daca imi transmite-ti adresa dvs din Bacau pe privat (gionescuro@yahoo.com), va transmit acest DVD prin posta.

Va transmit deasemenea nr de telefon al unei fabrici de mobila care construieste stupi la o calitate destul de buna din Craiova - 0721969258
Toate cele bune

toto spunea...

Va rog sa-mi spuneti ce fac cu lacasul 1, lacasul 2 si zone de igienizare la stuparit stationar, in perioada de cules, pt a nu intra apa de ploaie in stup?

Anonim spunea...

Cristi pt. toto:

Probabil va referiti la varianta de stup varsat pentru ca la pavilion nu se poate pune problema sa intre apa.

La varianta de stup varsat intreg buzunarasul este acoperit de un capac special astfel incat sa nu existe problema ridicata de dumneavoastra.

toto spunea...

Cu scuzele de rigoare, ma depaseste termenul de ,,stup varsat".
Sunt incepator.
Problema este foarte simpla: eu nu merg in pastoral cu rulota si am stupii ficsi, sub cerul liber, tot timpul anului.

Anonim spunea...

Cristi pentru toto:

Stupii dumneavoastra sunt varsati :)
Asa se mai numesc.

toto spunea...

OK, am inteles.
Am observat la dl profesor denumirea de ,,rama oarba" si eu am fost invatat cu cea de ,,rama claditoare". Este vorba despre regionalisme sau despre altceva.
Sunt interesat sa cumpar un astfel de stup.
Cerere este, sa vedem oferta.
Daca ma fortez un pic il pot realiza singur, dar nu este frumos sa furi munca omului. Inteligenta trebuie respectata, chiar daca politicienii nu tin cont de asa ceva.

Anonim spunea...

Cristi pentru toto:

Rama oarba = Rama Claditoare :)

Aveti dreptate, cerere este:
Tata incearca sa vorbeasca cu cel care i-a executat lui stupii dupa design-ul inventat, sa organizeze ceva. Va rog sa-l mai sunati pe telefon pentru a discuta direct cu el.

Corneliu spunea...

Felicitari pentru inventia dvs. Sunt unul dintre cei care se gandesc sa se apuce de apicultura (doar ca hobby) si v-as ruga sa-mi dati cateva detalii referitoare la locatia de unde se poate procura stupul bio (turcu.corneliu@gmail.com). Cu stima, C. Turcu

prof. Ioan URSU (Google: proful online) spunea...

Domnule Turcu,

Foarte curand o sa apara pe acest blog detaliile referitoare la achizitia Stupului Bio. Intre timp ar fi bine ca cei interesati sa urmareasca toate filmele de prezentare a acestui nou model de stup pentru a se familiariza cu tehnologia si modul de lucru.

Anonim spunea...

Probabil sunt cel mai tanar interesat de apicultura, am numa 25 de ani, acest stup pare o mina de aur inbracta in lem in numai cateva ore cu ceva experientza poti verifica sute de stupi de unu singur. Sau cam asa ceva am inteles. Dar in legatura cu constructia acestui tip de stupi oare cum e stupida de simpla trebuie numa sa strangem randurile.

In fiecre sat exista un tamplar care face cam orce de la sicrie pan la "giurgiuvele" mese scauna, acest tamplar nu plateste taxe si se multumeste cu comenzi mici ceea ce ne da un plus "obraznic pe piatza" pana la 50% costuri de productie mai mici.

Cat despre licentza despre care vorbea domnu profesor pote fi obtinuta simplu ne folosim de numele domniei sale pentru al transforma in IMAGINEA apicultorului roman. comenzile urmand a fi astfel Client->Dpmnul profesor-> tamplaru satului->executie -> Domnu profesor -> destinatia finala fiind clientul, iar licentza fiind aplicata direct la vanzarea finala, nu stiu cat ai inteles dar asta inseman economia azi.

Cat despre cerere, oameni buni in romania avem unmamre avantaj(inca il mai avem) si se chiama "RON-BNR" condusa de Mugur Isarescu (il admir). Care e avantaju daca meam concentra toti pe filmulete in limaba engleza (titrate) si am incerca sa facem un YT-SEO puternic eu cred ca comenzile vor veni de afara unde un stup in varinata domnului profesor va fi sub 100$ (300 ron) ceea ce ne pote pune pe o pozitie buna in acest domeniu (avem un profesor, o linie de productie, niste oameni la vanzari,).

Anonim spunea...

multa stima pentru ceea ce faceti!

petru IASI spunea...

bravo santeti ok ami place ceia ce faceti

Unknown spunea...

cat ma costa licenta pentru o 100 de stupi bio

Anonim spunea...

Licenta se acorda celor care vor sa se apuce sa construiasca acest stup la standardele aprobate de inventator. Pentru mai multe detalii va rog sa-l sunati pe tata.

mutlumesc,
--
cristi - blog admin

Trimiteți un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU